Aktuálně

Retail Summit Newsletter (7-8/2019)

57 krátkých inspirativních textů vhodných ke čtení u moře či na chalupě


Média o problematice tvorby cen

Konference Retail in Detail/Strategic Pricing rozvířila debatu o tom, jak pracovat s cenami nejen v odborných kruzích, ale též v médiích.


Retail Summit Newsletter (6/2019)

Retail se stává atraktivním zaměstnavatelem


Hlavní téma Retail Summitu 2020 zveřejněno!

Retail Summit 2020 se uskuteční 3. – 5. 2. 2020, již nyní však zveřejnil svoje hlavní téma: „New Retail Ecosystem“. Jeho aktuálnost dává tušit, že půjde opět o vysoce reprezentativní setkání nejvýznamnějších hráčů českého a středoevropského trhu.


Závislost na starém modelu nespasí dynamická cenotvorba ani elektronické cenovky, chce to změnu myšlení!

Po loňské palčivé diskuzi o cenových promocích přinesl letošní cyklus Retail in Detail s podtitulem Strategic Pricing další horké téma: cenotvorbu. Na 120 účastníků se sešlo v konferenčním sále sídla společnosti Microsoft na pražské Brumlovce, aby debatovalo o tom, jak dělat pricing chytře.


Retail Summit Newsletter (5/2019)

Němečtí retaileři vládnou evropskému trhu


O cenách strategicky

Retail in Detail, série odborných konferencí zabývajících se zásadními tématy rozvoje retailu, pokračuje 11. 6. 2019 dalším dílem, věnovaným horkému tématu tvorby cen. Program této zásadní odborné události z dílny Blue Events byl právě zveřejněn. Sestává se z velmi reprezentativního souboru expertů a manažerů, kteří mohou retailerům i jejich dodavatelům pomoci s celkovým „upgrade“ cenotvorby.


Retail Summit Newsletter (4/2019)

Souboj kamenného a internetového obchodu vstupuje do dalšího dějství


Konference Friends of Pets dodala odvahu malým prodejnám

Podíl e-shopů na chovatelském trhu stále roste. Malé zverimexy mají ale stále své nezastupitelné místo na trhu. Dokonce lze říct, že jsou v některých aspektech právě tito „srdcaři“ mezi prodejci také největšími inovátory, bez kterých by trh stagnoval. Právě jim dala konference Friends of Pets 3. dubna novou inspiraci.


Prodejnám chovatelských potřeb se daří. Kde najdete ty nejlepší?

Široký sortiment, lákavé prostředí, aktivní personál, zvířata v pohodě. To jsou hlavní přednosti, ve kterých vynikají ty nejlepší české prodejny s chovatelskými potřebami. Letos poprvé měli majitelé těchto nezávislých obchodů možnost zapojit se do soutěže PET SHOP ROKU 2019. Vítěze soutěže vyhlásili pořadatelé 3. dubna v rámci odborné konference Friends of Pets 2019.


Retail Summit Newsletter (3/2019)

Agresivní ceny opět ve hře


Reportáž Brave Show TV z Retail Summitu 2019

Zajímavé shrnutí vybraných momentů Retail Summitu 2019 pro ty, kteří tuto událost promeškali i pro ty, kteří se během tohoto vrcholového setkání nestihli seznámit se vším, co bylo na Summitu k vidění.


To nejlepší z Retail Summitu 2019

Účastníci vyhodnotili informační přínos jako nejvyšší v 25 leté historii tohoto vrcholového setkání


Digitální transformace obchodu byla vyhodnocena jako nejlepší sekce 2. programového dne

Každý dobrý CEO by měl být schopen udržet krok s novými technologiemi a co nejefektivněji je využívat. Digitálně transformovat firmu je však běh na dlouhou trať a leckdy se může stát kamenem úrazu. Často ale stačí jen začít změnou svého mindsetu a pokroku se jednoduše otevřít. Čím firmy zákazníky štvou? Jak na digitalizaci nahlíží firmy jako Pilulka.cz nebo Feedo? Odpovědi přinesl panel Digitální transformace na Retail Summitu 2019 pořádaný společností Blue Events.


Retail Summit 2019: Zákaznický zážitek mohou vytvořit pouze lidé, technologie jsou přitom vítaným pomocníkem

Více než tisícovka obchodníků a jejich dodavatelů diskutovala na Retail Summitu 2019 o tom, jak zvítězit na dnešním vysoce konkurenčním maloobchodním trhu. Klíčem k úspěchu je pracovat tak, aby se z neutrálních či dokonce negativních zákaznických zkušeností staly veskrze pozitivní zážitky. Velká pozornost přitom byla věnována novým technologiím a zkušenostem z jejich uplatňování při celkové digitální transformaci odvětví. Účastníci Summitu se nicméně shodli, že sebechytřejší technologie nás samy o sobě vpřed neposunou – obchodování bylo, je a bude „human-to-human“ disciplínou. Zvítězí ti, kdo budou mít nejlepší vztah s lidmi – před pultem, ale také i za pultem.


Retail Summit 2019 poprvé v přímém přenosu!

Na úvod jubilejního 25. Retail Summitu, největšího setkání klíčových hráčů maloobchodu, uvidí účastníci exkurz do polistopadové historie českého obchodu v podobě unikátního videa z archivů ČTK. Na ně naváže poselství Marty Novákové, ministryně průmyslu a obchodu ČR. Aktuální otázky obchodu v evropském kontextu přiblíží Tomáš Prouza, nový prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu v ČR a Régis Degelcke, President EuroCommerce, zástupce 27 největších evropských obchodních společností.


Přehled účastníků Retail Summitu 2019 zveřejněn

Jubilejní 25. ročník Retail Summitu začíná v prostorách Clarion Congress Hotelu Prague až v pondělí 4. 2. 2019 vpodvečer, organizátoři zveřejnili seznam doposud registrované tisícovky účastníků již nyní. Seznam je k dispozici v mobilní aplikaci, samozřejmě jen těm, kdo si již zabezpečili vstupenky na Summit.


25 let „moderního“ obchodu aneb jak se změnil náš trh od prvního Retail Summitu

Retail Summit, největší setkání obchodníků a dodavatelů zboží a služeb pro český a slovenský retailový trh, slaví svůj jubilejní 25. ročník. Nápad uspořádat pravidelné výroční setkání tohoto typu vznikl v létě roku 1994 … a nebylo to vůbec náhodou. Z trosek „socialistické“ distribuce se totiž začaly vynořovat první obrysy toho, co jsme poněkud zkratkovitě začali nazývat obchodem „moderním“. 25 let historie Retail Summitu tak velmi věrně odráží změny, které se odehrály na našem trhu. A hned v úvodu je třeba konstatovat, že šlo o změny gigantické. Český a slovenský obchod za 25 let zvládl to, co sesterské západní trhy absolvovaly za trojnásobně dlouhé období.


Téměř tisíc účastníků přihlášeno - poslední šance k registraci!

Retail Summit 2019, konaný ve dnech 4. - 6. 2. 2019 v pražském Clarion Congress Hotelu, se setkává s mimořádným zájmem o účast. Letošní bohatý program se 130 aktéry totiž láká jak obchodníky (kamenné i internetové), tak jejich dodavatele zboží, technologií a služeb. Seznam účastníků je tak již nyní velmi rozsáhlý, plný zajímavých firem doslova od A (americký Amazon) až po Z (český Z-Trade).


Program Retail Summitu 2019 otevírá témata budoucnosti

Retail Summit 2019, který se uskuteční v Praze 4. – 6. 2. 2019, se věnuje jak „věčným“ otázkám úspěšného obchodování, tak řadě nových témat, která se na našem trhu stávají aktuálními právě nyní a budou utvářet budoucí podobu trhu. Jde například o prosazení principů udržitelnosti, rozvoj nové mega-kategorie smart home, využívání digitálních technologií nejen v internetovém obchodě, ale i v kamenných prodejnách či posun e-Commerce od spíše taktických přístupů ke skutečně strategickému řízení.


Retail Summit Newsletter (1/2019)

Customer Experience: co přinese rok 2019?


Oficiální pozvánka Retail Summitu 2019

V tuto chvíli již zřejmě máte na stole oficiální pozvánku s programem Retail Summitu 2019.


Top of retail trends 2018

Pravidelně pro vás vybíráme nejpodstatnější informace ze světa retailu.


Program jubilejního 25. Retail Summitu zveřejněn

Retail Summit 2019 se uskuteční 4. – 6. 2. 2019, již nyní však zveřejnil svůj detailní program. Jeho rozsah i kvalita dávají tušit, že půjde opět o vysoce reprezentativní setkání nejvýznamnějších hráčů českého a slovenského trhu.


Prodejny potřeb pro domácí mazlíčky soutěží o titul Pet Shop 2019

Mohou menší kamenné prodejny obstát v silné konkurenci internetových prodejců a velkých supermarketů? Ukazuje se, že prodejci krmiv a potřeb pro domácí zvířata tuto bitvu zdaleka nevzdali. Nyní budou dokonce soutěžit o zcela nový titul PET SHOP ROKU 2019.